Saturday, March 21, 2009

anda merase boring dgan blog ini ?

jom kite tidak memboringkan keadaan..

dgn menyatakan cita2 anda dan megape anda mahu mnjdi begitu..

ayat 1st kne
BILA BESA NANTY SY MAHU JADI ....KERANA...

selamat maju jaya..

izzatadib=BILA BESA NANTY SY MAHU JADI catwomen KARENA dye cantyk..tetapi sy mahu jd catwomen islam..hee..byak pahala sy dapat krn menolong org itu adalah amalan mulia..

munirah= BILA BESA NANTY SY MAHU JADI seorang yang comel KERANA saya tahu saya comel dan akan melakukan kajian saintifik tentang cell2 human body termasuk lah di bahagian muka(ahli biologi).dan saya akan cipta produk untuk mencomelkan org spt izzatadib dan menjualnya dengan meletakkan gamba saya di muka produk itu kerana saya comel jadi org akan beli. sy jugak dpt pahala tau.buat org hepi dengan produk sy.kan ijat?hahahahaha

IPAN:BILE BESA NANTY SY MAHU JADI ape yg sy na jadi r kerana saye na jadi ape yg saye na jadi !saye na jadi org yg bejaye didunia dan diakhirat..
saye na jadi org yg cemerlang,gemilang,terbilang,and berbilang2 !
um..harapan sye ..
semoga korg dak amalz empire bejaye..
eh..
asal dak amalz empire lak..
semoga *sye and dak amalz empire yg lain bejaye.

IZ: BILA BESAR NANTI SAYA MAHU JADI seorang yang baik plus berguna kepada masyarakat (sejak jd bdk skola agama. HAHA) . saya nak jadi seorang yang gempak & boleh mengubah dunia . saya jugak nak jadi wife david archuleta , tapi kalau berjaya jadikan dia muallaf la . :)
haha . ada bantahan ? takde kan ? bagus .
and and lepas besar nanti saya tua , bila dah tua , tak lama lagi takde , jadi saya nak jadi ahli syurga slps tu . walaupun saya tak comel , saya bersyukur .


(alim gila aku kotttt) ;) AMIN .

No comments:

Post a Comment